هیئت عقیله عشق (س)

هیئت دانش آموختگان مدرسه ی فرزانگان1 تهران

هیئت عقیله عشق (س)

هیئت دانش آموختگان مدرسه ی فرزانگان1 تهران

طبقه بندی موضوعی
شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۳۵ ب.ظ

دعوت جلسه‌ی آبان ماه

بسم الله الرحمن الرحیم


من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه 
فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر
و ما بدلوا تبدیلا

از مومنان کسانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند؛ 
برخی بر سر پیمان خویش جان باختند، و برخی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده اند. *


وسعت این آیه در بیکران وجود تو تعریف می شود...
وقتی ایمان را می شود در مردانگی تو یافت
(من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه ..)
آن گاه که برادران ت را به میدان می فرستی تا عهد خویش را با خدایشان تصدیق کنند 
(فمنهم من قضی نحبه...)
و آن ها را جان فدای حق می بینی و تاب می آوری.
و منتظرانه جهاد میکنی، تا لحظه ی موعود فرا رسد ... 
(و منهم من ینتظر..)

و در سنت خدا هیچ تبدیلی نیست 

(و ما بدلوا تبدیلا...)
و در مرام تو نیز، ای آن که بیرق وفا و بندگی را به آسمان رسانده ای...


سوره مبارکه احزاب، آیه 23

 

هیئت؛

اولین جلسه از جلسات سه گانه محرم و صفر

سخنران، حاج آقا فدایی

چهارشنبه 5 آبان ساعت 16

با موضوع اضطرار به ولی

نمازخانه ی دبیرستان فرزانگان 1 تهران



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۱
عقیله عشق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی