هیئت عقیله عشق (س)

هیئت دانش آموختگان مدرسه ی فرزانگان1 تهران

هیئت عقیله عشق (س)

هیئت دانش آموختگان مدرسه ی فرزانگان1 تهران

طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶ ق.ظ

دعوت جلسه ی رمضان المبارک - تیر

بسم الله..


دستانش بسته بود،

دستانم باز بود

در بند بود

ومن، آزادتر از همیشه

نگاهم میکردی تا ببینی این ماه را چطور توشه جمع میکنم برای بقیه ی وقت های دلتنگی

و من، تنها به اندازه ی یک چشم برهم زدن ِ ماه فرصت داشتم... -همین که ماه چشم هایش را باز میکرد و می بست، فرصت تمام میشد-

گفتی این ماه، ماه ِ خواستن است... 

خودت یاد دادی چطور از تو بخواهم...؛

"اللهم انی اسئلک من رحمتک باوسعها و کل رحمتک واسعه" 1

گفتی این ماه،  ماه شناختن است

و من این گونه شناختمت...

تو به من دوستی می کنی ولی من با تو دشمنی می کنم و تو به من محبت کنی و من نپذیرم گویا منتی بر تو دارم و باز این احوال تو را از مهر به من و احسان بر من و بزرگواریت نسبت به من باز ندارد "2

 

 

***

آمده ام که سر برم؛

عشق تو را به سر برم...



1- از متن دعای سحر

2- از متن دعای افتتاح


هیئت
چهارشنبه 3 تیر 
ساعت 16 
با حضور سرکار خانم رحمتی

نمازخانه ی دبیرستان فرزانگان 1


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۱
عقیله عشق

نظرات  (۱)

۲۳ تیر ۹۴ ، ۰۲:۰۳ ملیکا رحمتی
بچه هایی که الان در مدرسه دانش آموز هستند در جلسات هر ماه می توانند شرکت کنند و عضو هیئت باشند؟
پاسخ:
سلام
بله میتوانند. باعث خوشحالیه :)
یک نظری رو هم قبلا در قسمت ارتباط با ما گذاشته بودی،ایمیل زده شد بهت، ولی ندیدی مثل این که.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی