هیئت عقیله عشق (س)

هیئت دانش آموختگان مدرسه ی فرزانگان1 تهران

هیئت عقیله عشق (س)

هیئت دانش آموختگان مدرسه ی فرزانگان1 تهران

طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷ ب.ظ

دعوت جلسه‌ی خردادماه

بسم الله..

 

پشت در قلبم بودم.

یادداشت روی درب توجهم را جلب کرد.

به خط زیبایی نوشته بود:  آمدم نبودی. یوسف

دست و پایم شل شد...

وارد قلبم شدم و درب را محکم بستم.

بغض داغی در گلویم جوانه زد

پیش تر گفته بود بیرون از این جا خبری نیست؛ باید همین جا توی دلت پی حقیقت بگردی.

 ولی من گوش نکردم، گوش نکردم ...

و سال هاست گوش نکرده ام تا چراغ چشمانم خاموش شدند

 

دلم بی در و پیکر شده است

خانه ی قلبم را چپاول کرده اند

و من،

آواره ی کوچه های گل آلود قلبم

فرسنگ ها دورتر از مصر

نمیدانم کجا با او قرار بگذارم ...

 


هیئت

چهارشنبه 5 خرداد

ساعت 16

سخنران جناب آقای منصوری (جلسه ی دوم از جلسات سه گانه)

نمازخانه ی دبیرستان فرزانگان 1



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۲
عقیله عشق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی