هیئت عقیله عشق (س)

هیئت دانش آموختگان مدرسه ی فرزانگان1 تهران

هیئت عقیله عشق (س)

هیئت دانش آموختگان مدرسه ی فرزانگان1 تهران

طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۲۱ ب.ظ

دعوت جلسه‌ی شهریورماه

اَنتَ الَذی اوَیْتَ...

اَنتَ الَذی کَفیْتَ...

اَنتَ الَذی هَدَیْتَ...

***

الها...

چگونه از احوالم به تو شکایت کنم، حال آنکه بر تو پنهان نیست؟

یا چطور مرا از امیدهایی که به تو دارم محروم میکنی؟ و حال آنکه آنها به سوی تو وارد شده اند... 

خدای من، با [وجود] نادانی بزرگم، چقدر لطف داری به من...

و چقدر با [وجود] کردار زشتم، مهربانی میکنی به من...

معبود من!

تو چقدر به من نزدیکی،

و من از تو دورم...

و تو چقدر به من مهربانی...

پس چیست که مرا از تو دور می‌سازد؟

ای خدا! مقصودت از خلقت من این است که خود را در همه چیز به من بشناسانی...

و من نسبت به تو، در هیچ  امری غافل نباشم...

و خدایا! هر قدر که خواری‌ام زبانم را لال کرده، لطف و کرمت زبانم را گویا میسازد.

و هرچه اوصاف و احوالم مرا از تو مأیوس ساخته، نعمت‌هایت مرا به طمع می‌اندازد...

***

اَنتَ الَذی رَزَقْتَ...

اَنتَ الَذی وَفَّقْتَ...

اَنتَ الَذی اَعْطَیْتَ...


 

 

هیئت

چهارشنبه 3 شهریور

ساعت 16

نمازخانه ی دبیرستان فرزانگان 1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۱
عقیله عشق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی